Coco Bali N°3 Fresh Mist Hair mist Coco Bali N°3 Fresh Mist Hair mist

Dekorativ och återfuktande mist för både hår och ansikte Passar alla hår- och hudtyper. 96% av ... Ta reda på mer
0 Meddelande
Coco Bali N°3 Fresh Mist - Hair mist
199,00 KR

1 SEK = 1 poäng. 1800 poäng = Välj en exklusiv gåva

550037
GOOD FOR

*Gäller till och med den 2 oktober eller så långt lagret räcker och kan inte kombineras med andra erbjudanden. Gäller inte Norge och Finland. Gäller inte Click & Collect. Visas den inte i varukorgen är den dessvärre slutsåld.

  • tab description Beskrivning

    Certified organic - VeganCertified organic - VeganCertified organic - Vegan

    Dekorativ och återfuktande mist för både hår och ansikte
    Passar alla hår- och hudtyper. 96% av ingredienserna är av naturligt ursprung. Innehåller kokosnöt, hibiskus, apelsinblomma och rosenvatten från Damascena.

    GOOD FOR YOU
    Formlerna innehåller minst 90% ingredienser av naturligt ursprung

    GOOD FOR A BETTER PLANET
    Ekodesignade förpackningar och/eller framställt av hållbara ingredienser

    GOOD FOR VEGAN
    Veganska produkter, utan ingredienser av animaliskt ursprung

  • tab tips Användning
    Spraya på hår och ansikte för omedelbar återfuktning och en känsla av fräschhet.
  • tab ingredients Ingredienser
    AQUA (WATER), ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GLYCERIN, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT LYSATE FILTRATE, HIBISCUS SABDARIFFA FLOWER WATER, CITRUS AURANTIUM AMARA FLOWER WATER , ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, PARFUM, COCOS NUCIFERA (COCONUT) FRUIT EXTRACT, HIBISCUS SABDARIFFA FLOWER EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID.

    Denna förteckning över ingredienser kan ändras. Se förpackningen för den köpta produkten.
  • Recensioner
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 1ms
    • reviews, product

Camille Florès var besviken över att upptäcka att de flesta ”it” -skönhetsprodukter som hyllades i pressen och av Instagram-influenser faktiskt är fulla av skräp- parabener, petroleumprodukter och märkliga ”dofter”. Och det värsta av allt? Produkterna fungerade inte ens så bra. Den unga skönhetsmissbrukaren bestämde sig för att flytta till en plats där naturen värderades högre - Bali - och det var där hon fick sin idé: att utveckla ett skönhetsmärke som var organiskt och effektivt. Och på det viset föddes Flores Concept.