Gimme Brow+ Volumizing Pencil volymgivande ögonbrynspenna
Höj VOLYMEN!Den här lättanvända, volymgivande ögonbrynspennan innehåller en kombination av fibrer
...
Ta reda på mer
-
Beskrivning
Höj VOLYMEN!Den här lättanvända, volymgivande ögonbrynspennan innehåller en kombination av fibrer OCH puder, vilket gör att den fäster vid de befintliga stråna, skapar djup och bygger volym. Resultatet? Kraftigare bryn som ser mjuka och naturliga ut hela dagen! Spoolie-borste för toning medföljer.- Håller i 12 timmar*- Smetar inte- Vattenfast- Känns lätt- Kladdfri applicering97 % sa att brynen omedelbart såg kraftigare ut**97 % sa att den fäster på både hud och hår**95 % sa att den skapar djup och dimension*** Instrumentellt test med 20 deltagare** Utvärdering av 115 frivilliga som använt produkten i en veckaNyanser:- 1 kall ljusblond- 2 varm gyllenblond- 2.5 neutral blond- 2.75 varm kastanjebrun- 3 varm ljusbrun- 3.5 neutral mellanbrun- 3.75 varm mellanbrun- 4 varm mörkbrun- 4.5 neutral mörkbrun- 5 varm brunsvart- 6 kall svart- kall gråLägg Gimme Brow+ fibergel ovanpå Gimme Brow+ Volumizing Pencil för EXTRA volym -
Användning
Stryk lätt över brynet, från näsrot till ytterkant, och fyll sedan i där det behövs. Tona med spoolie-borsten. Vässa
med Benefits multifunktionella vässare (medföljer ej) för bästa resultat.
-
Ingredienser
MICA, SILICA, DIMETHICONE/DIVINYLDIMETHICONE/SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, POLYMETHYL METHACRYLATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, PENTYLENE GLYCOL, PEG-10 DIMETHICONE, CAPRYLYL GLYCOL, TRIETHYL CITRATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, PHENYLPROPANOL, METHYLPROPANEDIOL, ALGIN, DEHYDROACETIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM POLYACRYLATE, CITRIC ACID, DIPROPYLENE GLYCOL, GLYCERYL CAPRYLATE, CELLULOSE, BENZYL ALCOHOL, TOCOPHEROL. [+/- CI 19140 (YELLOW 5, YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)].
N° 15658
Denna förteckning över ingredienser kan ändras. Se förpackningen för den köpta produkten.
San Fransisco, 1976. Tvillingarna Jean och Jane Ford lanserade Benefit med en ambition om att ge alla tjejer ett leende på läpparna. Deras filosofi? ”ett skratt är det bästa sminket!”. Deras galna idé? Att skapa roliga och innovativa produkter med snabba skönhetslösningar. Deras must-have? Ett unikt koncept där de på bara några få minuter förvandlar ögonbryn i de populära BrowBar Beauty Lounges.
