Acne Facial Cleanser MARIO BADESCU

Förebygg finnar och framtida utbrott. Fördelar: - Exfolierande och djuprengörande ansiktsrengöring ... Ta reda på mer
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 2ms
  • reviews, product
219,00 KR
Produktuppgifter

hemleverans bild Leverans möjlig
Från den 10 maj
Tillgänglig

gratis retur bild Enkelt att returnera

säker betalning bild Säker betalning

469784
GOOD FOR
  • tab description Detaljer

    Certified organic - Vegan

    Förebygg finnar och framtida utbrott.

    Fördelar:
    - Exfolierande och djuprengörande ansiktsrengöring.
    - Är framtagen med salicylsyra, känt för sin förebyggande effekt.
    - Innehåller Aloe Vera och Kamomill som är naturliga ingredienser för att vårda irriterad hud.
    - För kombinations- eller fet hy. r.

    GOOD FOR VEGAN
    Veganska produkter, utan ingredienser av animaliskt ursprung.

  • tab tips Användning
    - Massera varsamt in produkten på blöt hy och undvik området runt ögonen.
    - Skölj med ljummet vatten.
    - Använd två gånger dagligen och följ upp med Mario Badescu tone
  • tab ingredients Ingredienser
    Aqua (Water, Eau), Glycerin, Triethanolamine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Isopropyl Alcohol, Salicylic Acid, Dimethicone, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Parfum (Fragrance), Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Eugenol, Linalool

    Denna förteckning över ingredienser kan ändras. Se förpackningen för den köpta produkten.
  • Recensioner

    Se kundrecensioner

    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 3ms
    • reviews, product

"Alla förtjänar bra hudvård." Mario Badescu är en växtbaserad hudvårdslinje med ett brett utbud produkter till bra priser. Mario Badescu grundades av mannen med samma namn, en hudvårdsspecialist, kemist och kosmetiker som öppnande sin första salong i New York 1967. Sen dess har märket vunnit marknaders respekt, och har sedan dess blivit älskat av mängder av människor.