Pour Homme Eau de Toilette VERSACE

Versace Pour Homme har skapats med en självsäker och stilfull man i åtanke. Mannen som bär denna ... Ta reda på mer
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 3ms
  • reviews, product
835,00 KR 626,25 KR
Produktuppgifter

1 SEK = 1 poäng. 1800 poäng = Välj en exklusiv gåva

171066
- 25%

*Gäller endast idag den 29 november. Kan inte kombineras med andra erbjudanden. Gäller inte Rare Beauty, The Ordinary, Glowish by Huda Beauty, Sisley Hair & Selfless by Inkey List. Endast online.

  • tab description Detaljer

    Versace Pour Homme har skapats med en självsäker och stilfull man i åtanke. Mannen som bär denna doft är dynamisk och modern med en stark personlighet. Doftbeskrivning: En klassisk herrdoft med noggrant utvalda ingredienser som skapar en tidlös aromatisk, citrusdoft för alla tillfällen.

    Doftnoter: Topp: Bergamott, Neroli, Citron, Apelsinblad Hjärta: Geranium, Salvia, Hyacint, Cederträ Bas: Ambra, Oud, Mysk, Tonkaböna Doftfamilj: Citrus
    Lanserings år: 2009

  • tab ingredients Ingredienser
    ALCOHOL DENAT, PARFUM, AQUA, ETHYL HEXYL METHOXY CINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYL METHANE, LINALOOL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, ALPHA ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, CITRAL, COUMARIN, GERANIOL, CI 19140, CI 60730, CI 42090.""

    Denna förteckning över ingredienser kan ändras. Se förpackningen för den köpta produkten.
  • Recensioner

    Se kundrecensioner

    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 3ms
    • reviews, product

Gianni Versace, vanligtvis kallad Versace är ett italienskt modemärke som grundades av Gianni Versace 1978. Den första Versace butiken öppnade i Milano i Via della Spiga år 1978 (även om Versace familjen är från Reggio di Calabria) och blev omedelbart oerhört populärt. Idag är Versace ett av världens ledande internationella modehus. Versace konstruerar, marknadsför och distribuerar lyxiga kläder, accessoarer, makeup, heminredning och parfymer under varumärket Versace.