Beauty Bubbles Brustabletter WELLEXIR
Wellexir Beauty Bubbles är ett kosttillskott i form av brustabletter med en smak av bär.
Beauty
...
Ta reda på mer
-
Detaljer
Wellexir Beauty Bubbles är ett kosttillskott i form av brustabletter med en smak av bär.
Beauty Bubbles brustablett innehåller vitaminer och mineraler för hud, hår och naglar. Med biotin som bidrar till hårets och hudens normala funktioner och zink som bidrar till att bibehålla normal hud, hår och naglar.
Wellexir Beauty Bubbles innehåller även C-vitamin som bidrar till normal funktion av immunförsvaret och hudens normala funktioner samt till att bibehålla normal kollagenproduktion. -
Hur man använder
1 brustablett tillsätts i 500 ml vatten. Intas efter behov.
Rekommenderad daglig dos för vuxna och barn över 15 år: 1 tablett.
Daglig dos bör inte överskridas. Kosttillskott bör inte ersätta en varierad kost. Förvaras utom räckhåll för barn. -
Ingredienser
Syre/syra (citronsyre), surhedsregulerende middel/surhetsregulerende medel (natriumhydrogencarbonat), fyldemiddel/förtjockningsmedel (sorbitol*), L-ascorbinsyre, rødbede/rödbeta koncentrat, smagsstoffer/smaksämne, grøn teekstrakt, DL-alfa-tocopherylacetat, coenzym Q10, sødemiddel/sötningsmedel (sucralose), zinkgluconat, farve/färg (sulfit ammoniakkaramel), D-biotin, natrium selenit, Overdreven brug/användning kan have/ge afførende/laxerande virkning/effekt,Indhold/Innehåll per daglig dosis (1 brusetablet/1 brustablett) Vitaminer/Mineraler Mængde %RI* Vitamin C 200 mg 250 Vitamin E 12 mg 100 Biotin 1000 mcg 2000 Zink 1,35 mg 13,5 Selen 20 mg 26 Grøn te ekstrakt 40 mcg Coenzym Q10 15 mg *Daglig reference indtag/intag,
Denna förteckning över ingredienser kan ändras. Se förpackningen för den köpta produkten.
På Wellexir anser vi att din hälsa är en investering. Vi arbetar enbart med evidensbaserad vetenskap och de bästa ingredienserna som vi komponerar i boosters för ett specifikt syfte och effekt.
LÖFTE – Överlägsen smak . 100% naturlig smaksättning och färgämnen.
VISION – Det mest uppskattade brustablettsvarumärke i världen.
MÅL – Att förbättra det vardagliga livet, om och om igen.
