Klubbkort

 

  • Jag har ett Sephora-kort och önskar att skapa ett online-konto. Hur gör jag?

    Om du inte har ett onlinekonto kan du skapa ett med ditt Sephora-kort. Ange det 13-siffriga nummer som är angivet på ditt Sephora-kort samt en av dessa uppgifter: E-postadress, postnummer eller mobilnummer. Vi samlar in all information från ditt kort när vi skapar ditt konto.*

    Om du redan har ett onlinekonto, behöver du bara logga in med din e-postadress och ditt lösenord, därefter får du åtkomst till ditt konto med all information.

    Om du skapar ett onlinekonto rekommenderar vi att du granskar all din personliga information, erbjudanden, poäng som erhållits samt alla dina Sephora-fördelar.

    *Du kan ändra din personliga information direkt i butiken eller genom att kontakta vår kundtjänst måndag till torsdag 10-16.30 och fredag 10-16. Du kan ringa tel: 031-361 34 17 eller via mail: kundservice@sephora.se

  • Jag har ett Sephora-kort men vill inte skapa ett onlinekonto. Hur uppdaterar jag min personliga information?

    Du kan ändra din personliga information direkt i butiken genom att skicka ett e-postmeddelande med din adress till kundservice@sephora.se eller genom att ringa oss måndag till torsdag 10-16.30 och fredag 10-16 på 031-361 34 17, du kan också kontakta oss här. .

  • Jag har ett online-konto, men jag hittar inte mina Sephorakortuppgifter där ?

    För att din Sephorakorts-information ska visas på ditt online-konto, måste du ange ditt 13-siffriga kortnummer på ditt konto. Om ditt Sephorakort är rätt inlagt på ditt online-konto och dina poäng eller personliga info ändå inte visas, vänligen kontakta vår kundtjänst måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16 på 031-361 34 17 eller via e-mail på kundservice@sephora.se.

  • Mitt köp syns inte i mina poäng.

    Ackumulerade poäng på Sephora-inköp visas på kontot inom 72 timmar, förutsatt att du visat upp Sephorakortet i kassan eller angett ditt kortnummer på Sephora.se.

    Om dina poäng inte registrerats kan du gå till en av våra butiker med kvittot och ditt klubbkort för att få dina poäng registrerade.

  • Hur ändrar man sina personuppgifter?

    Det är möjligt att ändra alla sina uppgifter direkt på Sephora.se under "Personlig information" på ditt online-konto. Du kan även göra det direkt i butik eller via e-post på kundservice@sephora.se eller på telefonnummer 010 888 66 00, måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16. För att bekräfta den e-poständring som gjorts i butik, kommer en bekräftelseförfrågan att skickas till dig på din gamla e-postadress.

  • Hur kan jag förnya mitt kort om jag tappat bort det?

    Vill du förnya ditt Sephora-kort ska du besöka en av våra butiker där en av våra Beauty Advisors kan göra ett nytt kort åt dig.

    Kontakta kundservice@sephora.se om du önskar att överföra poäng från ditt gamla kort till ditt nya kort

     

  • Vad händer om jag har två kundkort ?

    Kontakta kundtjänst på 031-361 34 17 måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16 eller via kundservice@sephora.se. De kommer att kunna lägga samman alla dina poäng och samla dem på ett av dina kort.

  • Hur får jag del av Sephoras erbjudanden ?

    När du går med i vår kundklubb blir det möjligt för dig att dra nytta av erbjudanden som gäller i butik eller på Sephora.se. Erbjudandena skickas till dig via post, sms eller e-post i enlighet med vad du uppgav när du gick med i programmet. Om du inte redan gjort det, tänk på att delge oss dina kontaktuppgifter under "Personlig information" på ditt online-konto. Du hittar även dina personliga erbjudanden under mina sidor i ditt konto.

  • Vad är skillnaden mellan White och Black card?

    När du skapar ett konto i vår kundklubb får du ett White card. För varje 1 SEK du spenderar online eller i våra svenska och danska butiker (gäller inte Magasin i Danmark) tjänar du 1 poäng.

    Efter att ha tjänat 1800 poäng kommer du att uppgraderas till ett Black card. Därefter skickas ett Gift Boutique-e-mail där du kan välja en speciell present!

    När du har använt din gift boutique kommer både poäng och antal köp att justeras under ditt konto.



    Med White card får du:

    - En välkomstgåva.

    - Exklusiva erbjudanden och rabatter

    - Tillgång till Sephora Surprise

    - En present på din födelsedag.



    Med Black card får du:

    - Exklusiva erbjudanden och rabatter

    - Tillgång till Sephora Surprise

    - En present på din födelsedag.

    - Tillgång till Gift Boutique

    - Inbjudningar till speciella evenemang.