Klubbkort

 

  • Hur gör jag om jag har ett Sephorakort och vill skapa ett online-konto där jag samlar alla mina personliga uppgifter?

    Alla dina uppgifter samlas på ditt konto på Sephora.se. Om du inte redan har ett online-konto, kan du skapa ett nu med hjälp av ditt klubbkort. Ange bara ditt Sephora-kortnummer på 13 siffror tillsammans med en av följande personuppgifter: e-post, postnummer eller mobilnummer. På så vis kommer vi att kunna hitta all din information för att sedan skapa ett konto åt dig. Om du redan har ett online-konto, logga in med din e-post och lösenord, så kommer du att hitta all din lojalitetsinfo på kontot. .

  • Jag har ett Sephorakort men jag har inget ett online-konto, hur uppdaterar jag mina personuppgifter?

    Du kan ändra din personuppgifter i en av våra butiker eller via e-post på kundservice@sephora.se eller per telefon 031-361 34 17 måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16.

  • Jag har ett online-konto, men jag hittar inte mina Sephorakortuppgifter där ?

    För att din Sephorakorts-information ska visas på ditt online-konto, måste du ange ditt 13-siffriga kortnummer på ditt konto. Om ditt Sephorakort är rätt inlagt på ditt online-konto och dina poäng eller personliga info ändå inte visas, vänligen kontakta vår kundtjänst måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16 på 031-361 34 17 eller via e-mail på kundservice@sephora.se.

  • Mitt köp syns inte i mina poäng.

    Ackumulerade poäng på Sephora-inköp visas på kontot inom 72 timmar, förutsatt att du visat upp Sephorakortet i kassan eller angett ditt kortnummer på Sephora.se.

    Om dina poäng inte registrerats kan du gå till en av våra butiker med kvittot och ditt klubbkort för att få dina poäng registrerade.

  • Hur ändrar man sina personuppgifter?

    Det är möjligt att ändra alla sina uppgifter direkt på Sephora.se under "Personlig information" på ditt online-konto. Du kan även göra det direkt i butik eller via e-post på kundservice@sephora.se eller på telefonnummer 010 888 66 00, måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16. För att bekräfta den e-poständring som gjorts i butik, kommer en bekräftelseförfrågan att skickas till dig på din gamla e-postadress.

  • Hur kan jag förnya mitt kort om jag tappat bort det?

    Om du tappar bort ditt kort har vi tyvärr in möjlighet att ge dig ett nytt, utan vi ber dig istället att uppge dina kontaktuppgifter i Sephoras butiker varje gång du hanflar för att fortsatt samla poäng. 

     

  • Vad händer om jag har två kundkort ?

    Kontakta kundtjänst på031-361 34 17 m måndag till torsdag 10-16-30 och fredag 10-16 eller via kundservice@sephora.se. De kommer att kunna lägga samman alla dina poäng och samla dem på ett av dina kort.

  • Hur får jag del av Sephoras erbjudanden ?

    När du går med i vår kundklubb blir det möjligt för dig att dra nytta av erbjudanden som gäller i butik eller på Sephora.se. Erbjudandena skickas till dig via post, sms eller e-post i enlighet med vad du uppgav när du gick med i programmet. Om du inte redan gjort det, tänk på att delge oss dina kontaktuppgifter under "Personlig information" på ditt online-konto. Du hittar även dina personliga erbjudanden under mina sidor i ditt konto.