Lösenord

  • Jag har glömt mitt lösenord - hur gör jag?

    För att återställa ditt lösenord, gå till inloggningssidan. Klicka på "Glömt lösenord?" och följ stegen nedan:
    1- Fyll i din e-postadress och klicka på skicka-knappen.
    En länk skickas nu automatiskt till dig via e-post för att du ska kunna få ett nytt lösenord.
    2- Gå till din e-post och klicka på länken i rött.
    3- Väl på sidan, välj nytt lösenord och bekräfta det. Klicka sedan på skicka-knappen. Ditt lösenord har nu ändrats och du är ansluten till sidan. Du kan fortsätta ditt besök och göra dina inköp.

    VARNING
    Automatisk blockering av kontot aktiveras om alltför många felaktiga inloggningsförsök görs.

    För att begära ett nytt lösenord, kontakta Sephoras kundtjänst måndag till torsdag från kl 10-16.30 och fredag 10-16 på telefonnummer 031-361 34 17 eller kundservice@sephora.se. Anvisningarna för att du ska kunna låsa upp kontot kommer att skickas via e-post.

  • Hur ändrar jag mitt lösenord?

    För att ändra lösenord, gå till ditt konto och följ stegen nedan:

    1- Klicka på den vänstra delen i "Personuppgifter".

    2- Väl på sidan anger du ditt nuvarande lösenord. Välj sedan och bekräfta ditt nya lösenord.

    3- För att spara det, klicka på" Spara ändringar".

    Om du inte kommer ihåg ditt nuvarande lösenord, kommer det inte vara möjligt att ändra det på den här sidan. För mer information om hur du då bör göra, se här

    När väl ändringen är utförd visas ett bekräftelsemeddelande. För att redan nu ändra nu ditt lösenord, klicka här